Balıklı Oda.

12.08.2010 § 0



"Hoşgeldin." dedi, "Bugün hangi oda da oturmamızı istersin Gülşah'cım?"
"Balıklı oda da." dedim.

Odaya geçtim. Kahvemle beraber O da geldi. Önce kahveyi uzattı, sonra sigarayı.
O da winston içiyordu ve bu ona olan hayranlığımı katlıyordu.
Sigaramı yaktı kibarca. Telaşlı biçimde arkasına yaslandı.
"Bugün günlükten mi başlayalım?" dedi.
Farketmezdi.

Günlüğümü açtı, son bir hafta da yaşadıklarımı okudu.
Bi kaç sayfa sonra sesli okumaya başladı:

"Küçük kız duvara yaslanmış. Önündeki oyuncaklarıyla oynuyor;
Keskin bıçak, makas, jiletler, neşterler, yara bantları ve gazlı bezler...
Yanındaki renkli bardağın içi bira dolu.
Kendi kendine şarkı söylüyor. 
Hıçkırık senfonisi.
Oyuna başlıyor.
Saçlarına değdiriyor makası önce"

"Bu yazın neden yarım? Tam burada kesilmiş. Noktasını bile koymamışsın." dedi.
"İŞİM VARDI." dedim.
Gözucuyla saçlarıma baktığını farkettim.
Gülümsedim.

What's this?

You are currently reading Balıklı Oda. at Sana Gül Bahçesi Vadetmedim.

meta

§ Leave a Reply