Dedi bana.

12.14.2010 § 3


Gelsene dedi bana
Kalsana dedi bana
Gülsene dedi bana 
Ölsene dedi bana

Geldim
Kaldım
Gülmekten
Öldüm

(Hemde kıçımla)

Nazım'a ayıp olduysa affola.

What's this?

You are currently reading Dedi bana. at Sana Gül Bahçesi Vadetmedim.

meta

§ 3 Response to “Dedi bana.”

  • Gülmenin son raddesi ölmek midir? Demekki öyle gülmüşsünüz ki, Nazım bile ölü haliyle gülmüştür katıla katıla...!

  • Glş. says:

    "Gülmekten ölmek" bi deyimdir,
    Ve insanlar en son raddenin o olacağını düşünmüş demek ki
    Bu deyim asırlardır süre gelmekte.

    Şiirdeki ince espriyi anladığınızdan emin olamadım pek.

    Ayrıca

    Nazımı çok severim. Haddinden çok.

  • İnce mizahı anladım tabi. İyi bir ders kıvamında. İki yüzlüye bir ayna tutmuşsunuz siz. O kişi hem kendini, hem de içindeki kendini yüzünü göstermiş olmuşsunuz. İki yüzlülüğünü gösterir ken de Sen busun demek istiyorsun..

    Siz O'nu sevmiyorsunuz. Yüreğine sağlık. Sanki şiirlerin bize ilham kaynağı oluyor. Siz şiir yazmak için yazmıyorsunuz. Sanki şiir gibi nefes alıp veriyorsunuz. Teşekkür ederiz.

§ Leave a Reply