Yalın hal.

12.24.2010 § 7

Şimdi aslında ben... Yalnızlıkmış, hüzünmüş klişe şeyler üzerine yapılan sıkıcı ağlak şeyleri pek sevmem. Az önce bi arkadaşımla konuşurken tesadüf etti, yalnızlığı anlatan bi video attı. Kendisi yapmış. Çok pis hoşuma gitti. Muzip bi anlatım olmuş.
Şöyle vereyim:

video

What's this?

You are currently reading Yalın hal. at Sana Gül Bahçesi Vadetmedim.

meta

§ 7 Response to “Yalın hal.”

  • Sümük says:

    Haahaha (: Neymiş lan bu diye açtım,hadi yazı bitsinde görelim tarzında baktım,sonra da güldüm (: Güzel olmuş.

  • Glş. says:

    Bende ilk üç yazı da aynısın dedim. Sonra çaktım mevzuatı.:)

  • Aşkolsun... Bence büyülü bir masalın dışında kalmak yalnızlığın ta kendisidir desem ne dersiniz?

    Bir video ve düşüncelerimi benimle paylaşırsanız sevinirim. Öndens buyurun bizde patlemış mısır da var. Yanında da güzel demlenmiş çay da jkramımız olur size...

    http://mefkuremiz.blogspot.com/

  • Sümük says:

    Mimlendin (:

  • Glş. says:

    Yalnızlık bazen kendi başına büyülü bi masal
    zaten derim.:)
    Mısır ve çay için teşekkürler güzel gitti.:)

    Galiba öyle oldu Sümük.:)

  • Beni yalnız bıraktın, alacağın olsun.

  • Gülşah. says:

    Yalnızca finallerim başladı. İnternette kalamıyorum çok.
    Yalnız bırakmadım, dönücem.:)

§ Leave a Reply