.

1.13.2011 § 5

Gebersem şuan. Tam şuan. Lütfen Tanrım, iyilik yap bana.

What's this?

You are currently reading . at Sana Gül Bahçesi Vadetmedim.

meta

§ 5 Response to “.”

  • Gülşah. says:

    ölüyorum Profösör, acıdan geberiyorum.

  • Seni takip ediyorum ben. sanki burada nefes alıyorum. Bir nokta bile biliyorum ki hayat kurtarıyor. Noktayı koyan haytının sonuna koyarsa, biz naıl nefes alabiliriz ki. Bu adil olmaz. Sevenlerini bırakamazsın. Bir dostun ıolsun, ama hayatta olsun. Senin bir derdin varsa, o derdi biz kendimiz için bin dert sayarız. Lütfen "16" nın şifresi buraya boş yere yazılmamıştır. Seni anlıyorum demektir.

  • Gülşah. says:

    Bazen son bi kuvvetle buıraya atıyorum kendimi. Günlüğüme atıyorum. Kusuyorum. Can çekişiyorum. Ölüp diriliyorum. Sesimi duyan siz oluyorsunuz. Teşekkür ederim benim dertlerimi paylaştığınız için...
    16... Anladığınızı simgelediğini öğrenmiş oldum...

  • Madem yoksunuz; paylaşalım bu ezgiyi..

    http://www.youtube.com/watch?v=YB1d0lcQfWc

§ Leave a Reply