Huzuru anlatsana sevgilim bana.

1.06.2011 § 4

 Huzuru anlatmıştın ya hani bana. Sigara, çay, aşağıdan gelip geçen insanları, akan zamanı seyretmek... Çarşının hafif gürültüsü, araba sesleri... Akşamüstü... Elindeki sabun kokusu... "Ve sevdiğim" demiştin. "Bunları senle seyretmek, burda senle olmak..." Anlattığın yalan huzura kanmıştım. Huzura bende kapımı açıp, buyur etmiştim inceden... 

Ve sonra, çok sürmeden, "görüşürüz sevgilim" deyip ayrılmamızın ardından... Huzurun ardından... O anlattığın, sadece lafta kalan ve beni mutlu etmeni sağlayan o huzur masalının ardından... Ne bileyim be göt herif, daha kokum üzerindeyken siktir olup başkasına gideceğini?

 Huzuru anlatmıştın ya hani bana. Tekrar anlatsana. Tüm gece yataktaki huzursuz uykumun, yorgun argın rüyalarımın, sabah gözümü açtığımda bianda aklıma gelmenin verdiği kalp ağrısının, rüyalardan sayıklayarak uyanmamın, herşeyi boşvermişliğimden içine sıçılan hayatımın; sana verdiği o haz ve huzuru, anlatsana sevgilim bana!

What's this?

You are currently reading Huzuru anlatsana sevgilim bana. at Sana Gül Bahçesi Vadetmedim.

meta

§ 4 Response to “Huzuru anlatsana sevgilim bana.”

§ Leave a Reply