Düş'üş.

2.01.2011 § 9

  Uzun zamandır görmüyodum onu. Geldi bu gece. Yüzünü özlediğimi farkettim. Kokusunu duymaya çalıştım ama yapamadım. Yüzü yüzüme çok yakındı. Gözlerime bakıyordu. 

Gülümseyerek "Zayıflamışsın." dedi, "Dikkat et".

"Oysa kilo almaya çalışıyordum, ederim, söylediğin iyi oldu." dedim.

"Söylenecek daha çok şey var, bıraksan" dedi,  "O kadar uzun zaman oldu ki, çok şey birikti, çok kızgınım."

"Söyle" dedim, "Artık karşındayım".

"Kalbini kırarım" dedi, "Kır" dedim.

Baktı, baktı... Can havliyle "Seni seviyorum" dedi.

Baktım, baktım... Hüzünle; "Kır dedim, öldür demedim" dedim.

 Gözlerimi açtım. Biranda yok oldu. "Beni güzel hatırla!" diye bağırdım arkasından. Yalnızca yatağım yastığım duydu.

What's this?

You are currently reading Düş'üş. at Sana Gül Bahçesi Vadetmedim.

meta

§ 9 Response to “Düş'üş.”

§ Leave a Reply