Gene Sen.

3.07.2011 § 2

Sinirlenip "Senden nefret ediyorum." diye gözlerimi ayırarak baktığımda; 
"Biliyorum" derdin gülerek.

Yavaşça omzuna başımı dayayıp "Senden nefret ediyorum, tamam mı?" dediğimde;
"Tamam" derdin hafif gülümseyerek.

Sen hep anlardın benim neyi kasdettiğimi senden nefret ediyorum diyerek.


What's this?

You are currently reading Gene Sen. at Sana Gül Bahçesi Vadetmedim.

meta

§ 2 Response to “Gene Sen.”

  • Aslında ondan nefret etmiyordun sen.. Onun zihnini meşgul eden bilinmezden nefret ediyordun. O da bunu anlıyordu.. Fakat seni anlamaktan aciz miydi yoksa.. Yoksa senin bir pırlanta olabileceğini düşünmüyormuydu. İşlenmemiş elmaslar bir taş niteliğindedir. Kıymetini işleyen bilir. Bir de onu tercih edib de kendini süsleyen bilir.

  • Deborah says:

    Aslında hiç bi zaman ondan nefret etmedim, sadece yorgundum ben. Beni, O'nu, bizi meşgul eden herşeyden yorulmuştum. O bunu anlardı.

    Ama onun avucunda hep bir taş olarak kaldım.

§ Leave a Reply