Dip

4.26.2011 § 2

Dibi biliyorum, diyor,
En kalın köklerimle onu yokluyorum,
Siz ondan korkarsınız,
Ben korkmuyorum,
daha önce de dibe vurdum...


Sylvia Plath

What's this?

You are currently reading Dip at Sana Gül Bahçesi Vadetmedim.

meta

§ 2 Response to “Dip”

  • K.C.S. says:

    Sylvia Plath'ın şiirlerinde insanı hüzünlendiren, hatta yer yer canını acıtan bi' şey var. Teşekkürler paylaşım için.

  • Bir esrarın içinde bir sır,
    bir sırrın içinde de esrar olurum.
    İşte bunun gibi,;
    bir mechulün içinde bir malum,
    bir malümun içinde bir meçhül olurum.

    İşte ben buyum...

    Seni aradığımda çıkmaz sokaklarda yolumu bulur,
    seni unuttuğmda put alanlarında kaybolurum.

    İşte ben buyum...

    Bir İsmail gibi bilerim bıçağı bir bilinç olur;
    bir İbrahim gibi koç olur, kurban olurum.

    İşte ben buyum...





    http://mefkuremiz.blogspot.com/2011/05/baharla-yaz-arasndaym.html#comments

§ Leave a Reply