İç taaruz

4.19.2011 § 5

Salyangoza bastığımdaki iç gıcırtısı gibisin

Ben sadece pek sevgili sevgili olmaktan baygın düşüyorum.

Gece uykularımı kaçıran üşüyen ayaklarım gibisin

Yazık ki sen olmadan yürüyemiyorum.

İsmini zikretmekten ahiret sualinde adını söyleyeceğim kazara

Git günahım olma.


What's this?

You are currently reading İç taaruz at Sana Gül Bahçesi Vadetmedim.

meta

§ 5 Response to “İç taaruz”

  • Gideyim mi?

    Giderim haa..

    Bak gidiyorum..

    Gidiyorum bak.

    En iyisi mi ben gideyim..

    Madem ki kovuyorsun,

    Seni günaha sokmayayım.


    Zaten sen her zaman buraya gelmiyorsun ki;






    Not: N'olur biloğumuzu ihmal etmemelisiniz.

  • Deborah says:

    Profösör

    Kalın Lütfen,

    Gitmeyin.

    Küserim ha..

    En iyisi biraz daha durun

    Bol bol yazın ve okuyun.

    Dualarım ve dua ettiğim oluyorsunuz

    İyi ki ziyaretime geliyorsunuz




    Not:Derslerin yoğunluğundan ötürü pek sık gelemedim, artık buradayım.:)

  • Allah kalbine göre versin sana herşeyi. Kusura bakmassanız özlediğimizi söylemek istemiştik. Beaşarılar diliyorum. Her zaman burdayız. Dünya yerinde durdukça..

  • Bu satırlar bana birini hatırlattı.Yani birine ithafen yazmak isterdim aynı şeyleri.Benim yerime de söylemişsin, eline sağlık,çok güzel..

  • Deborah says:

    Aynı duygular olduğu için okumaktan keyif alıyoruz bizi anlatan şeyleri...
    Teşekkürler.

§ Leave a Reply