Metakarp Kırığı

5.16.2011 § 11

Düştüm ben, elim kırıldı. Sonrada ameliyat oldum. Tam tamına 3,5 haftadır elimin birini kullanamıyorum. Anam ağlıyor arkadaş. Saçını bile toplayamıyorsun mesela. Ekmeği bölemiyorsun. Sigara + çay yaparken zorlanıyorsun. İstediğin gibi her yere gidemiyorsun. Kitap okumakta sıkıntı çekiyorsun, uykuların kaçıyor, işerken bile rahat göremiyorsun işini. Ve yazı yazamıyorsun bilgisayarda. Tek elle tahammülü olmuyor insanın yazmaya. O yüzden baya ihmal ediyorum ama bende kalın lütfen, elimi kullanmaya başlar başlamaz döneceğim buraya. Şimdilik okuyucuyum. Ha bi de; oje süremiyorsun. Allahım yardım et.

What's this?

You are currently reading Metakarp Kırığı at Sana Gül Bahçesi Vadetmedim.

meta

§ 11 Response to “Metakarp Kırığı”

  • Rory says:

    Onu nasil basardin cxv.cxv:)

    boktan bi durum olsa gerek-.-

  • Allah'ım sana şifa versin. Sen yune de yazamassan bile sayfana ve bizim sayfalara uğramalısın.. En azından dostlarının nefesimizle hayat bulursun.. Biz her zaman buraya nefes almya geleceğiz. Haa bir de "Muccckkkksssssssssssssssssssss !.."

  • Deborah says:

    Okulda merdivende düştüm ve çıt... 2 saniye de el gitti... Hem de ne boktan...


    Teşekkür ederim Profösör. Uğruyorum, okuyorum yazılanları. İyi geliyor. Öpüyorum sizi.

  • Şarap says:

    Umarım hemen iyileşirsin.

  • Deborah says:

    İnşallah, Teşekkürler.

  • Bu arada
    Bastonsuz dedenin
    Bastonsuz torunu
    Mehmet Akif.. ile birlikte
    Sizleri ağırlamak için bekliyor.


    http://mefkuremiz.blogspot.com/

  • Teşekkür ederim.. Mutlu olduk ziyaretinizden..

  • çok çok geçmiş olsun :)

  • Deborah says:

    Funda teşekkür ederim, hoşgeldin.:)

    Teşekkürler Profösör, bende sizi ziyaret etmekten mutluluk duydum.

  • ben metakarp kırığı'nı ilk başta "meta kalp kırıklığı" olarak okumuşum biliyor musun...

    Allah kalp kırıklığı vermesin...

    çok zor bir durum olmalı, çoook geçmiş olsun

  • Deborah says:

    Güzel bi yorumdu.:)
    teşekkür ederim Marilyn hoşgeldin.

§ Leave a Reply