Pasaklı Güneş

5.29.2011 § 2

 Pasaklı bir Güneş var üzerimde süzülen. Nahoş çamurlar yapışmakta kollarıma. Kokusu biraz demir, tadı kekremsi. Tuzlu suda devinmekte soluğum. 
Varlığın henüz olmadığı zamanlardaki kaosta yaşıyorum sanki. Bomboş, düpedüz hiçliğin var olduğu vakitlerde. Kiri bulaşmasın diye kaçıyorum Güneşten. Hiç bir öfkenin, hiç bir kıyametin, hiç bir kimsenin çıkmaramadığı lekesi üzerime damlamasın diye sakınıyorum sevgiden. Ne diye nazlanıyorsun sanki ey huzur gelmek için, ben köşe bucak seni ararken.


What's this?

You are currently reading Pasaklı Güneş at Sana Gül Bahçesi Vadetmedim.

meta

§ 2 Response to “Pasaklı Güneş”

  • Evet, ben de soruyorum aynı soruyu "Neden?" Eline, yüreğine sağlık..

  • çok sevdim bu yazını ve pasaklı güneş kavramı çok tatlı : )

    düşünsene güneş tembelin teki ve işe geç kaldığı için bazen sabahın 11inde falan doğuyor bazen de bir filme daldığı için doğmayı tamamen unutuyor! ^^

§ Leave a Reply