Af.

6.29.2011 § 3


Adımı titreten soluğunu salma
yüzüme sinmesin,
Bulandırıyor midemi
başka tenler kokan nefesin...
/
Af salgılayan organıma dokunma,
Ben O'nu hadım ettim...
/
Ve,
Bir beşinci mevsim sabahında
Salıertesi günü
Ve tam 25:30’da
Hatırıma düşeceksin, söz veriyorum…





2009'un 3üncü ayında yazılmış tarafımca...

What's this?

You are currently reading Af. at Sana Gül Bahçesi Vadetmedim.

meta

§ 3 Response to “Af.”

  • Oöööööö_vvvvvvv_ssssssssssssssssss !... Süperssss...

    Bu arada;

    Enfes bir müzik eşliğinde
    "Yaşamak için umut etmek gerek.."
    yazımızı birlikte okuyalım.

    Keyif kahvelerimiz de hazır bekliyor..
    Arzu ederseniz yerimdeyim.
    Sizi sayfama beklerim..
    Onurlandırmış olursunuz..

    http://mefkuremiz.blogspot.com/

  • Deborah says:

    Teşekkürler.

§ Leave a Reply