Gene cinayet edeceğim.

7.04.2011 § 0

  Bana "O izler ne?" deme. Benim yaşadıklarımı yaşasan, o izler toprak altında çoktan çürümüştü. Gebertmiştin kendini de, haberin yoktu. Gelip bana "O izler ne? Kollarındaki. Niye yaptın ki?" deme. Deme bak, fena sinirleniyorum. Burnuma sokma geçmişi. İstersem her uzvumu keserim tek tek. Kimse karışamaz. Gene hesap veren ben olurum Tanrıya. Seni ırgalamaz. Gelip bana sakın "O izler ne?" deme. Ben, küçük sıyrıklarla atlattım herşeyi. Bedenimde bi kaç iz kaldı sadece. En büyük yaraları, tek tek en büyük neşterlerle açtılar içime.

 İstersem, geberene kadar içerim. "Niye içiyorsun?" deme. Bana "Yapma!" deme. Eşek kadar oldum bak, 20ye geldim, istediğim zıkkımı içerim. Yaşadığımı yaşasan diyorum, altın vuruşla kendini gebertirdin. Direniyorum, kafamı attırıp ipi geçirtmeyin boğazıma. Bi sokakta gece yarısı kanlar içinde buldurtmayın beni, sevmem rezil ölümleri. Kes sesini otur yerine. İstersem mis gibi boğarım kendimi derin suda, istersem sıcacık yatağımda beklerim ölümü usulca. Bigün dayanamayıp, o lafı her duyduğumda, gözümün önünden geçen cinayet senaryolarını üstünüzde uygulayacağım. 

 Sinsice yaklaşıp usulca kulağıma fısıldayan denyolara diyorum, hani şu bilmiyormuş gibi şapşal, masum bi ifade takınanlara; bilmiyormuş gibi sorma, çakacağım şimdi suratına. 
 Kestim lan; derin derin, kanları oluk oluk akıtarak, sinir krizleriyle, ölmeyi dileye dileye, titreye titreye; çeşitli neşterlerle, yüzlerce sebeple, binlerce duyguyla, farklı yerlerde, feci hallerde. Kestim işte. Sana ne.

What's this?

You are currently reading Gene cinayet edeceğim. at Sana Gül Bahçesi Vadetmedim.

meta

§ Leave a Reply