7.17.2011 § 0

  O soğuk sabah ezanıyla birlikte ulumaya başlayan köpekler gibi nankör, ürkütücü ve aynı zamanda anlamsız bi huzur veren sevgin var. Ve köpeklerin ezanla ulumaya başlamalarına rivayet edilmiş iki hikaye var:


  Kimisi der ki; ezanı duymak istemez, havlayarak ve uluyarak ezan sesini bastırmaya çalışırlar. Bu yüzden evde köpek beslemek büyük günahtır. Eğer bu rivayet gerçeğe dayanıyorsa -ki o zaman zaten rivayet olmaz- sevgimi duymak istemeyen bi aşkı koynumda besleyerek büyük günaha giriyorum.


  Öteki der ki; ezana uluyarak eşlik edip, Allah'a bu şekilde ibadet ederler. Eğer bu rivayet gerçeğe dayanıyorsa -ki ben buna inanmak istiyorum- hep bastırdığın aşkıma büyük sadakatle tapıyorsun, bense aşkını adice kovalıyorum.


  Ve ben her gün, sabah ezanı ve ulumalarla bunları düşünüyorum.

What's this?

You are currently reading at Sana Gül Bahçesi Vadetmedim.

meta

§ Leave a Reply