8.26.2011 § 6

  Evet; al kahveni, geç karşıma, oturup konuşalım. Bir kez söyleyeceğim, beni iyi dinle. Lafı uzatmayacağım. Şimdi; keşke seni tanımasaydım, doğrudur bunu isterdim. Biliyorum; sen de beni hiç tanımamış olmayı dilerdin. O zaman bu kadar acı çekmez, saçma sapan aşk denen aldatmacanın peşinde sürüklenmezdik. Ama olan oldu. Adı aşk dedik. Bu saatten sonra; kimse elini kolunu sallayarak şu kapıdan çıkıp gidemez.

What's this?

You are currently reading at Sana Gül Bahçesi Vadetmedim.

meta

§ 6 Response to “ ”

  • K.C.S. says:

    Aşk saçma sapan bir aldatma değildir ki... Ama duygular o kadar acı verir ki onuda suçlarız. Geçecek...

  • Deborah says:

    Aşk akla mantığa sığmıyor. Aşk hep bizi tökezletiyor. Mana barındırmıyor. Ama aşkı kalbe koyunca da; yere göğe sığmıyor. O aşk işte.
    İnsan battı mı çıkamıyor. Geçecek elbet, geçecek ama delip de geçecek...

  • İnanırsan tam inanacaksın.. Seveceksen tam seveceksin. Bence erkeklerin çoğu sınıfta kalır. Olan kadınlara olur. Açıyı çeken de çileyi çeken de..

  • zöööö says:

    aşk insan beyninin kendine oynadığı bi oyundan başkası değil.en iyisi inanmamak.inanmadığımız bi şey bizi ne kadar üzebilir ki?

  • Modafobik says:

    Giden doveriiiiz alaagg diyesim gldi hehe :)

  • Deborah says:

    @Profösör Biz kadınlar hemen velveleye veririz ortalığı. Erkekler bi nebze daha sakinler hep...

    @zöööö Öyle bir beyne sahibiz ki, aslında tüm acılardan ve bağımlılıklardan kurtulabiliriz. Sadece beynimizi yönetmesini bilmiyoruz. Ah başarabilsek...

    @Modafobik Kapı da bekleyelim gitmek istediği anda dövelim.:)

§ Leave a Reply