Hayvan Mezarlığı

9.06.2011 § 5

-"Tanrı'ya şükürler olsun ki, acı çekmedi, Louis, hiç olmazsa çabuk oldu."
-"Evet, çabuk oldu, çabuk oldu, hiç kuşkun olmasın. O yüzden tabut kapalı zaten. Mağazalardaki mankenler gibi giydirilmesini ve makyaj yapılmasını isteseydik bile Gage için yapılacak bir şey yoktu. Çok çabuk oldu, Missy. Bir dakika önce yoldaydı, bir dakika sonra da yatıyordu. Ama ta Ringerlerin evinin orada. Tanker oğlana çarptı, öldürdü, sonra da sürükledi, inan ki, çok çabuk oldu. Yüz metre kadar, bir futbol alanı yani, ardından koştum Missy. Durmadan adını tekrarlıyordum. Sanki hâlâ sağ olabileceğini umuyormuşum gibi. Üstelik doktordum ben. On metre kadar ilerde beysbol şapkası vardı. Yirmi metre daha koştum, ayakkabılarından birini gördüm, kırk metre ilerdeydi tanker, Ringerlerin samanlığının ötesinde devrilmişti. Millet evinden çıkıyordu, bense durmadan oğlana sesleniyordum Missy. Elli metre çizgisinde kazağı vardı, ters yüz olmuştu, yetmiş metre çizgisinde öteki ayakkabısı, az ötedede Gage'in kendisi vardı..."
"İnsanın yüreğinin toprağı daha da taşlıdır."

-Alıntı- 
Hayvan Mezarlığı / Stephen King


What's this?

You are currently reading Hayvan Mezarlığı at Sana Gül Bahçesi Vadetmedim.

meta

§ 5 Response to “Hayvan Mezarlığı”

  • Acı da bir nevi taddır. Acı çekse de çekmese de adli ilahinin artık huzurundadır. İki tür ölüm vardır. Kolay ölüm.. Bir de zor ölüm. Bir de ölü gibi yaşamak vardır.

  • ah bu kitabı okumuştum ama daha evvelinde filmi izlemiştim, küçüktüm, o kadar çok korkmuştum ki.
    küçükken dikkat etmemiştim, aklımda "korku" kalmış. şimdi bambaşka bir gözle tekrardan okudum satırları. büyümek, iyi mi? değil mi? bilemedim.

  • Deborah says:

    @Profösör, en zoru ölü gibi yaşamak sanırım. Gene de insan, ölümü bile güzel olsun istiyor...

    @Kahvenin Seki Makbuldür, o zamanlar ölümden korkardık, şimdi bu kitapta ve filminde de sürekli söylendiği gibi; belki de bazen ölüm güzel bişeydir. Bunun farkına varıyoruz büyüyünce. Acaba bu acı bişey mi yoksa iyi bişey mi, ben de bilemedim...

  • Sam says:

    Stephen King'in muhteşem kitaplarından biriydi, baya uzun zaman önce okumuştum ama etkileri hala üzerimdedir. Gerçekten zekice yazılmış kurgulanmıştı ve sonu, harikaydı.

    Ayrıca blog'unu yeni gördüm, çok sevdiğim kitaplardan biri olan Sana Gül Bahçesi Vadetmedim'in önemli bir yer kapladığını görünce katılmak istedim, takipçinim artık (:

  • Deborah says:

    Sam; her kitabı zekice kurgulanmış, ne yiyip içtiyse bize de verseler.:)

    Sana gül bahçesi vadetmedim en sevdiğim kitaplardan ve hayatımın ve blogumun her yerinde. Hoşgeldin, sefa getirdin.:)

§ Leave a Reply