Aynı

10.25.2011 § 0

Saate ne zaman baksam ya geç kaldığımı ya da geri dönme vaktimin geldiğini anlıyorum. Saatleri sevmiyorum.


Aynı yatakta uyanıyor, aynı pencereden bakıyorum dışarı. Duyduğum yalnızca odama sinmiş olan -kendi- kokum. Aynı diş fırçası gene. Aynı şarkıyı açıp dinliyorum. Eşlik etmek istiyorum. Mırıldanan ses; aynı ses. Masamda aynı yüzün. Gözlerin aynı donuk. Yüreğimde ateş aynı ateş. Telefonum çalıyor. Konuşan aynı kişi. Aynı kalem. Karaladığım aynı defter. Sen? Sen aynı değilsin.

Aynı bardak kahveyi içtiğim. Aynada aynı yüzüm. Göz çukurları koyu. Kapatıyorum. Aynı kirpikler rımelini sürdüğüm. Aynı dolaba ve aynı kıyafetlere gidiyor elim. Sevdiğin bi kazağımın olmadığını farkediyorum. Boğazımda aynı yanma. Sen? Sen aynı değilsin. Zaten, ben seni ard arda iki gün aynı bulamadım hiç. 
Aynı sövgü. Aynı sızı içimi delen. Hep aynı siktir olup gidişlerin. Aynı eller yüzüme kapanan. İşleyen aynı saat hiç durmadan. Gözyaşlarımın tadı aynı, dakikada bir çenemden damlayan. Kanın kekremsi kokusu aynı. Sen? Sen benim değilsin.

What's this?

You are currently reading Aynı at Sana Gül Bahçesi Vadetmedim.

meta

§ Leave a Reply