Sayın

1.02.2012 § 10

   Ağlak günlerde mutlak acılar çekiyorum. Duvarlar alkollü. Şarkılar sarhoş. Ben leyladan beter olmuşum, aşkla ağzımın tadı mayhoş. Çiçekler solmuş. Sigaram sönmüş. "Sayın Bayım! Önemli olan bu acıları ayıkken çekmektir."

What's this?

You are currently reading Sayın at Sana Gül Bahçesi Vadetmedim.

meta

§ 10 Response to “Sayın”

  • koyusiyah says:

    Bazen sesini duyurabilmek için susmak gerekli diye okumuştum, o mu denenmeli acaba?

  • Gülşah says:

    Denemeye değer... Ölmeye hatta öldürmeye bile değer...

  • koyusiyah says:

    İşte son dönemde aklıma tek yatan kelime " denemek" nereden başlanacağı da bilsem..

  • Gülşah says:

    Bi yerinden tut başla... Devamı geliyo sonra... Bi bakmışsın ki olmuş.

  • koyusiyah says:

    körebe oynarken mi?

  • Adsız says:

    yok kardeşim körebe değil oynanması gereken oyun.oyunun aslı saklambaç.

  • Adsız says:

    :) neyse siz şeapmayın ya devam edin.

  • Gülşah says:

    @koyusiyah
    Körebe oynuyorsan el yordamıyla bulursun. Başarırsın her türlü. İste bunu.
    Fakat
    Saklambaç oynuyorsan önce maske altına gizlenenlerin esas yüzünü bulmak gerek... Dikkat et...

  • Adsız says:

    @Gül
    maske ardındaki bi bireyin diğer maskelilerin gerçekliliğiyle ilgilenmeye hakkı yoktur.

    el yordamıyla yapılan her arayış da arayışların en ilkel ve iğrenci olmakla beraber tek getirisi (hatta götürüsü) olmayacak bedenlerin olmayacak münasebetlerine imkan vermesidir.

  • koyusiyah says:

    Ben körebe de kaldım, saklanamam ki..

§ Leave a Reply