Ben Zeus Tapınağı

5.14.2012 § 0

   Ben şeytanın ta kendisiyim. Hayatımdaki en temiz insana büyük günahlar işlettim. Anamdan doğduğumda hiç günahsız idim. Bir gün dizlerim ağrıdan morarana kadar tırmandım. Sonunda dağın zirvesine ulaştım. Zirvede bir bok yoktu. Dinlenip geri indim. Ben Zeus'un tapınağıyım. Kimse bana inanmaz. Ama kimse saygısızlık etmek istemez. İnanç güven verir. Ama korkuyu da beraberinde getirir. İçimde her zaman bi şüphe besledim. Ya gerçek yaratan benim inandığım tanrı değilse? Ne bok yiyeceğim lan ben o zaman? Tanrıya güvendim. Yine tanrıdan korktum. Ben bahçenizdeki güllerim. Bir süre güzellik getiririm. Sonra yok olur giderim. Sürekli kaybettim. Kaybettiklerime göz yaşı dökmedim. Ama kaybettirene sövdüm. Sigarayı ciğerime nakşediyorum. Ölmüyorum. Ölmüyorum. Yıllardır kendimi öldürmek uğruna yaşıyorum. Ben örümcek bacağıyım. Ensenizde gezerim. Bir köpeğin pireli kıçında can veririm. Bir gün, iyilik yapıp cennete gitmeye karar verdim. Orda sınırsız acı sos yiyecektim. Cennette yemek sıçmak yok dediler. Cennete gitmekten vazgeçtim. Ben ihanetim. Sevdiğim adamı ellerimle başka kadınlara teslim ettim. Aids olsun ölsün istedim. Hâlâ yaşıyor hayatını siktiğim.

What's this?

You are currently reading Ben Zeus Tapınağı at Sana Gül Bahçesi Vadetmedim.

meta

§ Leave a Reply