Bağımlı

4.14.2013 § 0

   Farz et ki ana rahmine küfrediyorum. Farz et ki doğduğum şehre. Burada, ciddi bir şeyler söylüyorum! Amniyon sıvısı azalmış bebekleri dünyaya gönderiyorsunuz. Yaratıklar darbe almış doğuyor, hazır. Rahmin ağzını yırtıyor, annesinin ağzına sıçıyor ve dünyaya doğru fırlıyor. Sonra madde bağımlısı oluyor, hepiniz gibi. Siz bağımlısınız. Nikotin, alkol, kimyasal, kenevir bağımlıları gibi; misal. En tehlikeli olanınız oksijen bağımlısı olanlarınız. Yani hepiniz. Siz, insan parçacıkları! Sarhoş değilim ve beni dinlemek zorundasınız. Çünkü ciddi bir şeyler anlatıyorum, evet. Diyorum ki; oksijen bağımlısı, sizler... Bağımlı insanları gördüğünüzde ortalığı yıkıyorsunuz. Kokutma şu odayı, alkol bünyeye zararlı, esrar kullan ama kimyasala bulaşma, kimyasal kullan tamam ama bağımlısı olma. Bunları söylerken doğduğunuzdan beri bağımlı olduğunuzu bilmiyor musunuz? Oksijen olmadan beş dakika bile yaşayamıyorsunuz. Tanrı'nın taşak geçtiğini hiç mi görmüyorsunuz? Bunca yaşamdan sonra altın vuruşu hakediyorsunuz.

What's this?

You are currently reading Bağımlı at Sana Gül Bahçesi Vadetmedim.

meta

§ Leave a Reply