Sayfalar

10.11.2013 § 0

Yazamıyorum. Allah belamı versin. Geberene kadar sigara içiyorum, gebermiyorum. Kitaplar dağınık. Her gün farklı birini okuyorum, sayfalar yüzüme tükürüyor, hiç birini bitiremiyorum. Kelimeler ağzımda büyüyor, tekrar tükürüyorum. Beynim sindirmiyor. Oyunlar devam ediyor. Tuana ağlıyor, baharlar gelmiyor. Verilen sözler tutulmuyor. Olmuyor, Adamım. Tren her gün rayları yalıyor, ben odamdan bile dışarı çıkmıyorum. Raylar benim işime yaramıyor. Raylar bana sırıtıyor. Kelimeler bulantı veriyor. Ve ben, ben yazamıyorum. Aynalar başımı döndürüyor, bakamıyorum. Yüzüm büyüyor gözümde, dünyaya sığamıyorum. En sevdiklerimden biri hapis, mektuplarla kokusunu duyamıyorum. Duvarlar soğuktur diye baharlarımı yolluyorum. Bi sıçan gibi kapana kısılıyorum kuyruğumdan. Nelerden söz ettiğime dair bi fikrim bile yok. Geberemiyorum, geberemiyorum!

What's this?

You are currently reading Sayfalar at Sana Gül Bahçesi Vadetmedim.

meta

§ Leave a Reply