Son Veda

12.06.2013 § 2

Sizin için mi öleceğim sanıyorsunuz? Aşklarım için mi? Ya da en sevdiğim insanlar uğruna mı? Beni yaşatmayan insanlar yüzünden öleceğim. Sorumlular, bana kalp ağrısı yaşatan tüm canlılar.
Bu size ders olsun, dostlarım. Olsun ki, daha fazla insanın canını yakmayın. Daha fazla kıymasın birileri canına. Çoğalmasın üzüntüler. Aynalara bakıp ağlamasın birileri. Geceler daha uzun olmasın birilerine. Koskoca dünyaya sığdıramadığınız o insanlar, bi avuç suda boğulup gitmesin. Ders olsun, dostlarım. Uyku nedir bilmeyen, hayatı boyunca gülmeyen insanlara acısın Tanrı. Acısın ki, her gün ölümü yaşatmaktan vazgeçsin.
Duygular, dostlar... Beni duygularım öldürüyor. Sanmayın, insanlar yüzünden kıyıyorum geleceğime. Insanların yaşattığı duyguları sevmiyorum ben. Onları hissetmesin istiyorum daha fazla ruhum. Bi bakışla can çekişmeye tahammül edemiyorum bundan böyle. Bi sözle içimde alevlenen, dünyayı yakacak kadar kuvvetli ateş sönsün istiyorum. Sırtıma inen, ciğerimi delen bu acılar dinsin istiyorum. Bi sese bağlanmak, bi kokuya tapmak ve sonra kaybetmek istemiyorum daha fazla.
Tanrı pişman olsun istiyorum, olsun ve daha fazla yük yüklemesin kuklalarına. Gece gündüz ağlayarak edilen duaları artık kabul etsin, kırmasın kullarını.
Har vurup harman savurarak kullanmasın insanlar acıtan kelimeleri. Üzmesinler birbirlerini.
Tanrı bile acımazken bize, ne aciz bi haldeyim ki acıtmasın istiyorum insanlar bizi. Işte bu yüzden veda istiyorum, el-veda olsun bir daha söz söylenmesin diyorum.
Hoşçakalın dostlarım.
Nasıl istiyorsanız öyle kalın beni acıtan insanlar.
Vicdanın sızlasın hayat.

What's this?

You are currently reading Son Veda at Sana Gül Bahçesi Vadetmedim.

meta

§ 2 Response to “Son Veda”

§ Leave a Reply