Yol

2.26.2017 § 0

Bir gün çok uzun yollar gittim.
Sağa sola tohumlar ektim,
açmış çiçeklerin köklerini deştim.
Çok sıkılıp rahmimi dölledim,
Ölü çocuk doğurdum sonra kendimi geberttim.
Saat tik takları kadar hızlı dirildim,
Ölürken çok açtım
Dirildiğimde bebeğimin cesedini yedim.

Kimse soru sormadı
Kimseye cevap vermedim.
Önümde yıllar yılı solup gitmiş
Çerçeve boyunca duvarı islemiş
Çirkin bir cellat fotoğrafını izledim.
Saat durmadan tik tak
Beynimi saatle fotoğrafın arasına
Duvarın tam ortasına çiviledim.

Ölü çocuk doğurdum
Sonra kendimi geberttim.
Yanımda bir esmer ten sürükledim
Çok nefesini kestim yine de
Cehenneme götüremedim.

Esmer adam soldu çürüdü
Bebeğim öldü
Öyleyse
Ben niye dirildim?


What's this?

You are currently reading Yol at Sana Gül Bahçesi Vadetmedim.

meta

§ Leave a Reply